Friday 5 April 2013

untill Jannah

Assalamualaikum ,
Allah , aku menagis mengenang masa lalu . hati meronta ronta . adakah Allah mahu menerima taubat ku ? kdg2 terasa malu dgn Allah . apabila kita ditimpa musibah atau ujian je baru kita nak ingat Allah . teruk nya aku . hina nya aku . ya Allah aku mohon kau ampunkan lah dosa ku . terima lah taubat ku ya Allah . sesungguhnya aku btul2 myesal . beri aku kekuatan agar aku sentiasa ada pada jalan Mu , sirratul mustaqim . jalan yg lurus . insyaAllah . beri aku ketabahan di setiap dugaan mu . supaya aku tidak berpaling dari Mu . ya Allah , buka lah pintu hati ku supaya aku terus berpaut pada Mu . aku mudah terlena dgn dunia . mudah menerima dogaan dari syaitan .jauhilah aku dari azab api neraka Mu . Kau lah tuhan yg maha mendengar lagi maha penyayang . aku bersyukur atas segala nikmat yg kau berikan . alhamdulillah . hidup dan mati ku biar lah dalam keadaan yg beriman . amin ya Rabb .

No comments:

Post a Comment