Saturday 14 April 2012

insan yg paling beharga :)

inilah insan yg paling aku syg ..
tanpa mereka aku tada erti ap2 ..
rindu sesngat2 ..
especially my mum ..
ibu byk bg kta2 semangat ..
lau tada ibu aku ta twu la cmne nak hadapi khidupan ney ..
b0le igt lg msa aku frust ..
ibu ta jemu2 bg aku semagat ..
salah satu semangat dy ..
"jgn sedih Allah dah tentukan j0doh bg setiap org"
bb tu lah aku b0leh kuat smpai skunx ..
syg ibu sgt ..
lau igt balik sedih asa :'(
tp aku kna kuat ..
ibu juga la dah byk bg d0rongan ..
tima kasih ibu ..
jasa mu amat ku knang hngga akhir hayat :)
ayah plak ..
lau bb cinta atau s0al hati dan perasaan ayah ta byk msuk campur ..
tp dya still amex twu jgak ..
dgn sapa kita kawan ..
ayh p0n byk bg nasihat ..
kdg2 tu malas nk dgar ..
tpi ..
aku twu setiap ap yg dy ckap ada sebab nya ..
ibu ayah adik syg sgt2 b0th of u ..
adik cuma ad ibu ngan ayh je yg b0leh wat adik terus kuat ..
miss u <3

No comments:

Post a Comment