Monday 9 April 2012

mengenang kisah lampau :'(

assalamualaikum .. hmm .

oke .. bila dah d0k s0rang2 ney mula lah nak igt yg dulu2 kan ..

cinta ? syg ? rindu ?

tak de erti ap2 lagi skunx ..

suma dah berakhir :'(

kisah aku bermula bila first aku nmpak si dya lalu dpn umah .. 

then ..start dari tu aku asa mcm nak knl diri dy dgn lbih dkt ..

lpas tu mula la msg ..

hbungan kit0rang semakin lama lbey dari se0rang kwn ..

perasaan aku msa tu hnya tuhan yg twu ..

bertapa syg and cinta nya aku kat si dya ..

dan si dya p0n sygkan aku ..

stelah lama mnjalnkan hbungan dgn si dya ..

mula lah ada k0nflik yg kami lalui ..

mula2 tu aku b0leh lalui suma tu ..

tapi ..

lama kelamaan ..

setelah hampir 3 thun hbngan kami smakin renggang ..

maybe sbb dua2 dah separate jauh ..

yela masing2 g smbung study ..

nak tak nak kna la tima ..

aku ta pnah ragui kesetiaan si dya pada aku selama berjauhan ..

wlaup0n jauh kami still c0ntact ..

still msg ..

lps tu ..nak djadikan cita ..

si dya kna jadi fessi kat ilp ..

aku mula2 tu tak bg jgak ..

tapi ..aku ta ley pntigkan diri sndry jgak .

.nak kawal dy !!si dya jad fessi selama seminggu ..

selama itu jgak la aku asa dy mcm tak pdulikan aku ..

aku p0n mula la pkir yg bkn2 ..

pkr dya ad p0mpuan lan la .. ap la ..

biasa la p0mpuan kan :)

then ..lpas je seminggu aku terus tnya dy npa dya wat aku mcm ney ..

and aku ckp kat dya lau ad owg "lain" tl0ng bg taw aku ..

lpas aku desak dy ..

last2 dy ckap dy ada p0mpuan lain ..

yaAllah .. masa tu hnya tuhan je twu aty aku mcm mna :"(

aku ta twu ap yg pt0t aku wat melainkan mnangis menangis and menangis sekuat hati ..

saat tu aku rasa aku dah hlang suma nya ..

aku rasa hdup aku k0song sunyi ..suma la aku rasa ..

hari2 msty rindu n nagis lau tingat dy ..

then ..lpas sebulan msing2 diam kan diri ..

nak twu ap jadi pas tu ??

ada satu hari si dya msg aku balik :)

dy jelaskan ap yg sebenarnya ..

and knp dya wat aku mcm tu dulu ..

dya ckap sumpah dya tada owg lain melainkan aku ..

tah !! ta twu la ap perasaan aku msa tu ..

happy p0n ada ..

tpy pkir b0doh p0n ad cbb dpt memaafkan n menerima dya balik mcm tu je ..

nak wat cmne kan .syg tak ley hilang dlam msa yg terdekat ..

setelah tu hubungan kmy mcm biasa ..berjalan lancar ..

and pelan2 tanpa aku sdr aku mula syg dy balik mcm dlu ..

syg sgt2 ..

tapi ..sygnya kbahagiaan tak kekal lama ..

btl la org ckp ..

tali yg putus lau bila sambungkan balik msty tak kan sempurna mcm sediakala ..

setiap hari ad je msalah yg ta kna ..

kami slalu gaduh ..

baik b0leh kira je bpa hari .. 

gaduh lbih byk :'(

sedih ..sedih ..sedih :"(

last aku amex kptusan untuk pt0skan je hbungan kmy ..

cbb lau dteruskan p0n tada gna .

maybe perpisahan yg terbaik :"(

then hbungan kami berakhir sampai sini je ..

aku rasa itu yg terbaik ..sampai la hari ney kami dah ta c0ntact lg :"(

aku cuba tersenyum dpn suma org ..

bia owg lain happy n ta nmpak kesedihan aku ..

aku juga pelan2 belajar lupakan yg dulu ..lupakan kngan n yg paling pnting lupakan si dya ..

aku bhagia melihat si dya bhagia walaup0n bkn dgn aku :")

biar lah knagan kita smpai dsini je NORAKMAR BIN ABDUL RADZAK ..

sy dah maaf kan awk ..

sy bahagia dgn hidup sy skunx wlaup0n bkn dgn awk ..

awk biarla jadi mem0ry terindah yg biasa sy lalui ..

kalau satu hari kita berj0doh .. 

insyaAllah ..kita akn jmpa lg ..

sy ikhlas lpaskan awk dari hati sy :")

insyaAllah awk segala nya adalah takdir yg telah Allah ciptakan untuk kita ..

setiap dugaan yg Allah bg telah mndewasakan sy awk ..

maafkan sy untuk semuanya (",)

wa'alakumussalam :)

No comments:

Post a Comment